Betingelser

Handels- og leveringsbetingelser

Betaling
Betalingen for dine varer foregår ved, at klikke på Indkøbskurven. Nu vises indholdet af din indkøbskurv. Før du kan fortsætte betaling skal du acceptere vores handelsbetingelser. Det gør du ved at afkrydse/klikke på boksen.

Der kan i webshoppen betales med:

Bankoverførsel

Og via Mobila Pay på tlf. Nr. 22761328 Når bestillingen er gennemført modtager du en e-mail ordrebekræftelse.

For alle betalingsformer gælder, at alle informationer sendes krybteret. Og vi modtager ingen informationer om din konto, kortoplysninger eller lignende. Vi modtager udelukkende besked om at bestillingen er betalt.

Levering og leveringsomkostninger
Med mindre andet er oplyst, bliver varer normalvis sendt inden for 3-5 hverdage dog først efter din betaling er registreret på vores konto.
Levering foregår normalt via Post Danmark. Vi sender en e-mail med besked når varen sendes og hvornår du kan forvente at modtage den.
Hvis vi ikke kan overholde at ekspedere din bestilling indenfor de 5-8 arbejdsdage i Danmark modtager du besked om dette pr. e-mail. Levering foregår i Danmark, Grønland, Færøerne, Island og EU.

Fortrydelse & reklamation
Du har 14 dages fortrydelsesret, og hvis du fortryder et køb returnerer du blot varen til os i original emballage, ubrugt og ubeskadiget, vedlagt faktura. Herefter refunderer vi din betaling for varen. Refundering af betalingen sker normalt indenfor 10-14 hverdage efter vi har modtaget varen som beskrevet ovenfor.

Ved returnering indenfor fortrydelsesretten bedes du kontakte os inden du sender varen retur, og du betaler selv forsendelsesomkostninger. Vi tilbyder efter dit køb 14 dages fuld returret i tilfælde af, at du ikke er tilfreds med produktet. Produktet skal leveres tilbage til B-stensgaard.dk i god stand, uden stærk lugt af eks. Parfume eller røg, med tilhørende original emballage og alle vaske- og produktmærker intakte. Du må gerne bruge og vaske produktet i hånden, med parfumefrit vaskemiddel indenfor de 14 dages returret, men er produktet på noget tidspunkt tørretumblet inden det leveres tilbage, kan vi afvise at refundere det betalte beløb, da produktet herved bliver ødelagt.

 

OBS: vær opmærksom på at Tilbudsvarer, rest salg, lagersalg og udgåede varer ikke kan refunderes med kontant beløb.

Hvis ikke andet er oplyst har du 2 års reklamationsret på varer købt hos os. Ved reklamation indenfor reklamations perioden eller i tilfælde af at en vare undtagelsesvis er defekt eller mangelfuld ved modtagelse bedes du straks kontakte os pr. mail eller telefon. Ved fremsendelse af varen med reklamation /defekt/mangel skal du vedlægge kopi af faktura samt kort beskrivelse af fejl/mangel.

Når vi har modtaget varen vil vi indenfor 10-14 arbejdsdage give besked pr- e-mail om hvorvidt varen bliver erstattet med ny vare eller om den kan repareres.

Personlige oplysninger
Personlige oplysninger i forbindelse med købet videregives på ingen måde til tredjepart. Alle oplysninger du har afgivet opbevares forsvarligt i elektronisk format, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere.
I forbindelse med den elektroniske betaling lagres ingen konto eller kreditkort oplysninger. Al data-kommunikation i forbindelse med den elektroniske betaling sker via PBS betalingsserver. Denne data-kommunikation sker med størst mulige sikkerhed via en krybteret SSL-forbindelse efter forskrifter fra PBS.

Øvrige oplysninger som navn, adresse, telefon nr. og e-mail er nødvendige for at sende varen og kommunikere elektronisk med dig. Disse oplysninger gemmes som minimum i garantiperioden. Ligeledes sker der en registrering af den IP-adresse hvorfra bestillingen er gennemført. Denne registrering anvendes kun i tilfælde af falske bestillinger. Falske bestillinger politianmeldes.

Sikkerhed ved online betaling
Når man betaler med sit kreditkort via internettet, kan man takket være dansk lovgivning vide sig sikker når man betaler via internettet. Der ligger nemlig et regelsæt til grund for elektronisk betalingsløsninger, som har til formål at opretholde størst mulige sikkerhed mod misbrug. Hvis du derfor opdager en betaling som er trukket fra din konto og du ikke kender til denne betaling, er der kortudstederens (pengeinstitut, finansieringsselskab o.lign.) pligt at tilbageføre beløbet til din konto. Kortudstederen må så bagefter kræve penge tilbage fra den butik, som har trukket beløbet.

Du kan læse mere om onlinekøb, betaling og sikkerhed på følgende sider:

PBS: www.betaling.dk
Forbrugerrådet: www.fbr.dk
Forbrugerrådet: www.forbrugersikkerhed.dk
Forbrugerstyrelsen: www.fs.dk
Forbrugerstyrelsens karakterbog: www.net-tjek.dk
Forbrugerinformation: www.fi.dk